TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Dział Informatyzacji

Poczta

Wniosek o utrzymanie skrzynki pocztowej dla pracowników emerytowanych

Pracownicy przechodzący na emeryturę mają możliwość utrzymywania adresów pocztowych w domenie pwr.edu.pl

Należy w tym celu podjąć następujące kroki:

  1. Zaakceptować regulamin poczty elektronicznej oraz wypełnić i podpisać wniosek.
  2. Złożyć wniosek do bud. A-1, pokoju 141 lub wysłać skan na adres di@pwr.edu.pl

Wniosek powinien być dostarczony co najmniej miesiąc przed planowanym przejściem na emeryturę. 

Wszelkie pytania należy kierować na adres pomoc+poczta@pwr.edu.pl.

Załącznik: 

Wniosek o utrzymaniu poczty 

Politechnika Wrocławska © 2024