Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Nowa funkcja planowania spotkań (Harmonogram spotkań) jest dostosowana do zastosowań zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych (osób, które nie posiadają konta w domenie pwr.edu.pl), umożliwiając użytkownikom zewnętrznym, w tym osobom bez konta Google, planowanie i rezerwowanie spotkań.
W trakcie tworzenia harmonogramu definiujemy:
nazwę harmonogramu,
długość spotkania,
ogólną dostępność – w jakich dniach i godzinach regularnie możesz uczestniczyć w spotkaniach,
czas oczekiwania – maksymalny czas przed rozpoczęciem spotkania, w którym można je rezerwować,
dostosowana dostępność – wskaż, kiedy możesz uczestniczyć w spotkaniach w określonych dniach,
ustawienia rezerwowanych spotkań – zarządzaj zarezerwowanymi spotkaniami, które pojawiły się w Twoim kalendarzu oraz określ maksymalną ilość spotkań w ciągu dnia,
lokalizacja i rozmowa wideo – zdefiniuj, czy spotkania mają być zdalne (możliwość automatycznego wygenerowania linków do spotkania w Google Meet), stacjonarne (określ miejsce spotkania), rozmowa telefoniczna lub brak/do określenia później,
opis – dodaj notatkę z oferowanej usługi,
formularz rezerwacji – domyślnie są zdefiniowane trzy pola: imię, nazwisko oraz adres mailowy; możesz dodać dodatkowe elementy, które użytkownik będzie musiał wypełnić,
potwierdzenie rezerwacji i przypomnienia – włącz wysłanie potwierdzenia spotkania dla siebie i osoby zainteresowanej powiadomienia mailowego.
Istniejąca funkcja terminów spotkań w Kalendarzu Google jest przydatna w przypadku zastosowań wewnętrznych (w domenie pwr.edu.pl), zwłaszcza jeśli nie wiesz, kto ma się z Tobą spotkać, ale chcesz być dostępny.
Na przykład wykładowcy mogą co tydzień zapraszać swoich studentów na konsultacje tworząc dla nich konkretne przedziały czasowe.