Webinar pt. „Google Workspace” odbędzie się 16 marca 2022 roku o godz. 10.00 na platformie Zoom. Odpowiedni link zostanie udostępniony osobom, które zgłoszą chęć uczestnictwa w wydarzeniu, w późniejszym terminie.
W celu uczestnictwa w webinarze należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj. Na zgłoszenie czekamy do 15 marca br.
Agenda spotkania:
- Gmail
- Zmiana widoku listy w skrzynce odebrane
- Korzystanie z poczty Gmail przez Outlook’a
- Ustanowienie wiadomości o nieobecności (autoresponder), podpisy + moc możliwości.
- Właściwości wysyłanej wiadomości (w tym tryb poufny), w tym bezpieczeństwo wiadomości+załącznik.
- Tworzenie etykiet, filtry
- Google Czat
- Migracja poczty
- Wiadomości SPAM/PHISHING - jak je szybko rozpoznać?
- Kalendarz
- Tworzenie wydarzeń (spotkania, konferencje)
- Ustawienia prywatności dla kalendarza
- Udostępnianie swojego kalendarza + tworzenie dodatkowych kalendarzy
- Google Drive
- Zarządzanie plikami. Jak to działa i do czego służy?
- Tworzenie, udostępnianie i wyszukiwanie plików i folderów
- Tworzenie dysków współdzielonych
- Google Arkusz Kalkulacyjny, Dokument Tekstowy
- Formatowanie dokumentów
- Dynamiczne linkowanie treści zewnętrznych
- Udostępnianie dokumentów, zarządzanie nadawaniem praw dostępu
- Śledzenie zmian w Dokumentach
- Google Meet
- Wprowadzenie
- Konferencje wideo 1:1
- Konferencje wideo z wieloma użytkownikami
- Dodatkowe funkcje w Google Meet
- Bezpieczeństwo spotkań online
Uczestników webinara uprzejmie prosimy o wypełnienie ankiety satysfakcji. Wyniki formularza pozwolą na poprawienie jakości świadczonych usług.